• Maji de Watashi ni Koi Shinasai!


    Maji de Watashi ni Koi Shinasai

    Yetişkinlere yönelik romantik simülasyon oyunundan uyarlanan komedide Yamato Nanoe isimli bir oğlan etrafını saran savaşçı kızlarla dolu bir okuldadır.

    Yönetmen: Motonaga Keitarou
    Senarist: Takayama Katsuhiko

    Fragman

    4 Görüş:

    1. Arkadaşlar bunun Türkçe fansubunu nereden bulabilirim ve çeviri nasıldı yani keyif seyirini bozar mı?

      YanıtlaSil
    2. Site adresi vermek ne kadar doğru bilmiyorum ama http://www.turkanime.tv/anime-detay/Maji-de-Watashi-ni-Koi-Shinasai!

      buradan izleyebilirsin videolar ve çeviri kaliteli.

      YanıtlaSil
    3. Benim açımdan hiçbir sakıncası yok. Virüs içermesin de istenildiği gibi link verilebilir :)

      YanıtlaSil
    4. Sorun değil bu sitede virüs olmasına imkan yok Türkiye'nin en büyük ve en iyi online anime izleme sitesi.(Reklam gibi oldu ama neyse.:D)

      YanıtlaSil

    Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

     

    Neden?

    Küçükken gazetelerin verdiği "noktaları birleştir" oyununu çözerdik, hatırlar mısınız? Noktaları birleştirdiğimizde bir hayvanın veya nesnenin şekli ortaya çıkardı. Edebiyatta bu noktalar darmadağındır. Okur bu noktaları istediği gibi birleştirir, yeni şekiller meydana getirip istediğini elde edebilir. Buna "özgür algı" diyorum. Sinemada ise bu noktalar zaten yönetmen tarafından birleştirilip içi de boyanmış bir şekilde önünüze sunulur. Siz perdede bir insan gördüğünüzde bu insanın gerçekten var olduğunu ve oyunculuk yaptığını bilirsiniz. Dolayısıyla beyniniz anlatılan konuyu bu insanın üzerinden yorumlamaya güdülenir ve anlatılanlar hangi türde (korku/fantastik/drama/komedi vb.) olursa olsun sizin aklınız senaryo aşamasında yazılan metni (edebiyat) yönetmenin anlatımında idrak etmeye yönelir. Buna da "tarifeli algı" diyorum.

    Animasyonda ise bu noktalar birleştirilmiş olmalarına rağmen içleri bomboştur. Meydana getirilmiş şeklin neyi sembolize edeceğine karar vermek sizin seçiminizdedir. Bir insanı izlerken onun yaşayan bir varlık, oyunculuk yapan bir aktör olmadığının bilincindesinizdir. Gördüklerinizin hiçbirinin gerçek olmadığını bilir, hepsinin bir çizerin elinden ekrana yansıdığının farkında olarak izlemeye devam edersiniz. Bu anlatım tekniği de anlatılan konuyla yakınlaşmanızı kolaylaştırır. Edebiyat kadar özgür olmasa da izleyiciyi sinemadan çok daha serbest bırakmakta ve hikayeyi ön plana çıkarmayı başarmaktadır. Buna henüz bir isim bulamadım, zaten bu yüzden izliyorum.

    Followers

    Sugoi